Általános Szerződési Feltételek
Hatályos: 2024. szeptember 23-tól
Mielőtt elkezdenélek zsibbasztani a szokásos jogi szöveggel, úgy gondoltam összeszedem számodra a lényeges infókat az ÁSZF legelején.
Rövid összefoglaló a fontos tudnivalókról
Önismeret-fejlesztő Klub
A legfontosabb infók a tagságról és a tagsági díjakról:
- A Klub tagjaként folyamatosan frissülő önismeret-fejlesztő tudásanyagokat kapsz. A Klub anyagaihoz akkor férsz hozzá, amikor aktív a tagságod.
- A tagságod havi előfizetésként működik és annak lejártakor automatikusan megújul egy újabb hónappal, kivéve, ha a megújulás előtt lemondod. Bármikor lemondhatod, nem szükséges elköteleződnöd a klub tagjaként. (Lemondani a tagsági fiókodba belépve tudod.)
- A megújulás úgy történik, hogy a következő havi tagsági díj bankkártyás terhelésként kerül automatikusan levonásra, és ezáltal újabb 1 hónapon át fejlesztheted magad a Klub folyamatosan frissülő anyagaival.
- A tagság lemondásával nem fogsz hozzáférni a Klub anyagaihoz.
- Ha a tagsági díjat már levonta a rendszer, akkor a hosszabbítás is megtörténik, azt visszavonni már nem lehetséges.
- A következő levonás időpontját mindig látod, a fiókodba belépve.
- Próba periódus (pl. 7 napos próba) opció esetén annak leteltekor 1 hónappal újul meg a tagságod, kivéve, ha a megújulás előtt lemondod.
- A tagságodat szüneteltetni nem tudod, csak lemondani és később, amennyiben van csatlakozási lehetőség, akkor újraindítani. Az újraindítás esetén az újraindításkor érvényes havi díjon tudsz csatlkozni.
- Amennyiben a havidíjak mértéke emelésre kerül, úgy a díj az aktív klubtagok havidíját nem érinti. Az ő díjuk változatlan marad mindaddig, amíg aktív a tagságuk.
A promóciós díjak és promóciós havidíjak nem minősülnek a normál értelembevett "havidíjnak". A promóciós díjak a promóciós időszak végéig tartanak.
Milyen tudásanyagokat érsz el a tagsági rendszer segítségével?
Minden hónapban új, gyakorlatias tudásanyagot kapsz a fiókodba. Ezek közel 100%-a videós, esetenként élő online előadás. Az online előadásaim és videóim négy fontos területre fókuszálnak: párkapcsolat, anyagi jólét, belső érzelmi jólét és az önazonos, szívből jövő életstílus felépítése. Azt gondolom, és a saját életemen is ezt tapasztalom, ennek a négy pillérnek az ideális szintre emelése táplálja a boldogságunkat a modern társadalomban.
Mit jelent a tagsági hónap?
A tagsági hónapok az előfizetésed napján kezdődnek és a következő hónap azonos számú napjáig tartanak, valamint ugyanezen a napon is újulnak meg egy újabb tudásanyaggal megtöltött hónappal.
Hol érem el a tagságomhoz kapcsolódó tudásanyagokat?
A tagsági fiókodat a honlapomon keresztül éred el (www.kvantosatti.hu) a jobb felső sarokban található ‘Belépés tagoknak’ menüre kattintva. A fiókodhoz történő hozzáférésedhez a legelső belépésed előtt regisztrálnod szükséges. Ez a regisztráció az első vásárlásodkor automatikusan elérhetővé válik számodra. Ha mégsem találkozol ezzel a lehetőséggel, ne habozz írni nekem az [email protected] email címre.
Tagsági díj
A tagságod minden hónapban automatikusan megújul és annak díja levonásra kerül a következő tagsági hó azon napján, amelyen a tagságod elindult. Az automatikus megújulást a tagság lemondásával szüntetheted meg (lásd lent), a fiókodba belépve. Amennyiben a tagsági díjfizetés tranzakciója sikertelen volt, úgy a hozzáférésed megszűnik. Ezt követően a rendszer még néhányszor megpróbálja levonni a díjat, amelynek sikeressége eseté a hozzáférésed is újra helyreáll. A bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadataid titkosítottak és biztonságban vannak. Sem én, mint szolgáltató, sem a bankkártya-yszolgáltató (Stripe) nem fér hozzá.
Mi történhet még itt?
Tagság lemondása: A tagságod lemondás esetén megszűnik, és nem újul meg a következő tagsági hónappal. Inaktív fiókkal nem fogsz tudni hozzáférni a tagsági rendszerben előfizetett anyagaidhoz. A tagságodat lemondani a fiókodba belépve tudod.
Tagság szüneteltetése: A tagságodat szüneteltetni nem tudod, csak lemondani és később, amennyiben van újból csatlakozási lehetőség, újraindítani, az újraindításkor aktuális havi díjon.
Bankkártyacsere, lejárt kártya: Ha új bankkártyát szeretnél használni a tagsági díj automatikus fizetésére, ahhoz az új bankkártya regisztrációjára van szükség, amelyet a fiókodba belépve tudsz megtenni. Ha elakadsz benne, írj nekem emailt az [email protected] és segítünk.
Fiók végleges törlése: Ha töröltetni szerenéd a fiókod annak minden tartalmával és adatával, úgy ezt kérlek, jelezd felém írásban az [email protected].
Adatváltozás: Amennyiben a számlázási adataidban történt változás, úgy azt kérlek írd meg nekem emailben az [email protected] és frissítjük. Ha az email címed változott, az kicsit bonyolultabb ügy, de megoldjuk.
Promóciós díjak és promóciós havidíjak (mint pl. "7 napos próba"): A promóciós díjak és promóciós havidíjak nem minősülnek a normál értelembevett "havidíjnak". A promóciós díjak a promóciós időszak végéig tartanak és leteltükkor normál havidíjra módosulnak.
Kurzusok
A Kurzusok kategóriába azok a tananyagok kerülnek, amelyeket nélkülözhetetlennek tartok az önismeret fejlesztéséhez, és emiatt azt szeretném, hogy mindig elérhetők legyenek. Ezekhez az anyagokhoz örök hozzáférést kapsz, függetlenül a tagságodtól. Szóval egyszer megveszed, és onnantól bármikor eléred a fiókodban. Amennyiben egy tananyag a "kurzus" kategóriába esik, úgy azt külön, egyértelműen jelezni fogom a tananyagnál.
Nahh és akkor most jöhet a jogi cunami…
A Szolgáltató adatai:
Cégnév: Vraskó Attila E.V.
Székhely: 1038 Budapest, Pusztakúti út 10/A, 2.em. 1.
Nyilvántartási szám: 57325495
Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatalt
Adószám: 59306872-1-41
E-mail cím: [email protected]
A tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Kajabi LLC
Székhely: 17100 Laguna Canyon Rd #100 Irvine, California 92603 US
Fontosabb fogalom meghatározások:
- Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. A képzés szervezője, a termék forgalmazója, az előfizetéses szolgáltatás nyújtója. Termékértékesítés kapcsán a Szolgáltató alatt Eladót kell érteni.
- Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.
- Távollevők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék, vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a Vásárló részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a Vásárló pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.
- Termék: a weboldal kínálatában szereplő, a weboldalon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a szerződés tárgyát képezi, ide értve az online termékeket is.
- Vásárló: minden olyan természetes személy, akinek a részére Szolgáltató a weboldalán keresztül terméket ad el, vagy szolgáltatást nyújt. A Vásárló nem lehet jogi személy, sem jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, tekintettel a Szolgáltató adózási besorolására (KATA körbe tartozó egyéni vállalkozó).
A Szolgáltató tekintetében, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre. A Szolgáltató a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara tagja.
Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége:
A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot weboldalán teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el a Vásárlók részére.
Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:
Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által szervezett képzésre való jelentkezés és azon való megjelenés esetén, az online képzés megvásárlása, valamint a Vásárló által történő egyéb termék vásárlás, vagy szolgáltatás nyújtás (előfizetés) során. Ezen feltételek általános szerződési feltételeknek minősülnek, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak. A jelen Általános Szerződési Feltételek bizonyos rendelkezései kizárólag a Fogyasztóként eljáró Vásárlókra vonatkoznak.
A Vásárló, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a weboldalon lévő űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között. Amennyiben a Szolgáltató a vételár (részvételi díj, előfizetési díj) átutalását megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, vagy elküldi a Vásárló részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a vételár összegét átutalja a Szolgáltató bankszámlájára, vagy más módon megfizeti, úgy kell tekinteni, hogy a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
Az Általános Szerződési Feltételek hatálya:
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. március 17. napján lép hatályba, ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek weboldalon való közzétételének napjával. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Vásárlóra és vásárlásra, megrendelésre, előfizetésre hatályosak.
A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a megrendelés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.
Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: a Szolgáltató által szervezett képzéseken való részvétel és a Szolgáltató weboldalán elérhető online képzések, termékek, szolgáltatások (előfizetés) megvásárlása. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett képzésre, vagy a terméket, szolgáltatást megrendelte, a jelentkezés (megrendelés) elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a vételárat (részvételi díjat, előfizetési díjat) megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
Az Általános Szerződési Feltételek a fentiekben nevesített szolgáltatások vonatkozásában, az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket szabályozza.
A szerződés létrejötte, a szerződés megszüntetése:
A Vásárló valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.
A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Vásárló a képzésre jelentkezik, a jelentkezést elküldi, a terméket, vagy szolgáltatást megrendeli, a megrendelést elküldi és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vásárló ajánlatát) a Vásárló által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, a terméket nem forgalmazza, vis maior, betegség, stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Vásárlóval, amennyiben pénzmozgás történt.
Online és egyéb termék vásárlása:
A Szolgáltató a kurzusok tematikájáról, időpontjáról, helyszínéről, a termékek tulajdonságairól, a szolgáltatások tartalmáról weboldalán és elektronikus levélben ad tájékoztatást a Vásárlók számára. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató által készített online és egyéb termékek a www.kvantosatti.hu weboldalon kerülnek bemutatásra. A weboldalon a „Kurzusok” menüpontra kattintva érhetők el az egyes kurzusok. Az egyes online termékre kattintva tekinthetők meg az adott kurzussal kapcsolatos részletes információk. A Vásárló a „Megvásárolom” vagy más megvásárlásra utaló elnevezésű gombra kattintva indíthatja el a vásárlás folyamatát.
A Vásárló a „Kosárba” teszi a kiválasztott terméket.
A weboldal jobb felső sarkában található „Kosár” ikonra kattintva van lehetőség megnyitni a kosarat és megtekinteni annak tartalmát, a megvásárolni kívánt online (és egyéb) termékeket. A kosárból kilépve lehetőség van arra, hogy a Vásárló a weboldalon tovább folytassa a termékek áttekintését, vásárlását.
A vásárlás során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a Vásárló törölni kívánja a kosárban található termékeket, ezt a darabszám nullázásával, vagy a termék neve előtt található „-” jelzésű gomb megnyomásával van lehetősége megtenni.
Ha minden megvásárolni kívánt termék a kosárba került, a Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kezdheti el a megrendelési folyamatot. Ez alól kivétel, amikor egy aloldalról a kosár oldalat kihagyva egyből a fizetési szolgáltató (Stripe) oldalára navigál.
A Vásárló dönthet arról, hogy regisztrációt követően, vagy regisztráció nélkül vásárol a webáruházban. A regisztrált Vásárlók belépést követően (e-mail cím, jelszó megadásával) megtekinthetik korábbi megrendeléseiket, a folyamatban lévő rendelések állapotát, jelenlegi helyzetét és számukra egyszerűbbé válik egy újabb megrendelés leadása, hiszen nem kell ismét megadni adataikat.
A már korábban regisztrált Vásárló a „Bejelentkezés” ikonra kattintva, a szükséges adatok megadásával (felhasználónév, jelszó) léphet tovább.
A következő ablakban kerülnek megadásra a Vásárló személyes adatai (vezetéknév, keresztnév, cégnév, cím, e-mail cím, telefonszám).
Az adatok megadását követően a Vásárló kiválasztja a fizetési módot, amennyiben több mód közül választhat.
Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek a vonatkozó négyzet jelölésével.
Ezután – amennyiben mindent rendben talál a Vásárló – a megrendelés elküldésre kerül a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával.
A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vásárló által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerint.
A Vásárló a „Megrendelés elküldése” feliratú vagy más a megrendelésre utaló jelzésű gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.
A megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezése egy automatikus válaszüzenet formájában visszaigazolásra kerül, ha szükséges a Szolgáltató képviselője felveszi a kapcsolatot telefonon, vagy elektronikus üzenet formájában a Vásárlóval.
A felek közötti szerződés minden esetben akkor jön létre, amikor a Szolgáltató kinyilvánítja, hogy elfogadja a Vásárló megrendelését.
Ha a Vásárló megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vásárló ajánlatát) adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Szolgáltató között.
A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja a megrendelést, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza.
Az online kurzus megrendelését és díjának megfizetését követően, a Vásárló a www.kvantosatti.hu weboldalon a Vásárló személyes fiókjába belépve éri el a megvásárolt kurzust.
Vásárló a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció/vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Vásárló számára a megrendelés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.
Előfizetés az Önismeret-fejlesztő Klub Tagságra:
Az Önismeret-fejlesztő Klub Tagság és a kapcsolódó anyagok, szolgáltatások a Szolgáltató weboldalán kerülnek bemutatásra (a Tudástár” menüpont alatt). Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Vásárló a “Csatlakozom” és a „Regisztráció” feliratú vagy más azonos célra utaló jelzésű gombra kattintva indíthatja el a vásárlás folyamatát.
A kiválasztott szolgáltatás a „Kosárba” kerül.
A weboldal jobb felső sarkában található „Kosár” ikonra kattintva van lehetőség megnyitni a kosarat és megtekinteni annak tartalmát. A kosárból kilépve lehetőség van arra, hogy a Vásárló a weboldalon tovább folytassa a termékek áttekintését, vásárlását.
A vásárlás során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a Vásárló törölni kívánja a kosárban található szolgáltatásokat ezt a szolgáltatás neve előtt található „X” jel és a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával van lehetősége megtenni.
Ha minden megvásárolni kívánt szolgáltatás a kosárba került, a Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kezdheti el a megrendelési folyamatot.
A Vásárló dönthet arról, hogy regisztrációt követően, vagy regisztráció nélkül vásárol a webáruházban. A regisztrált Vásárlók belépést követően (e-mail cím, jelszó megadásával) megtekinthetik korábbi megrendeléseiket, a folyamatban lévő rendelések állapotát, jelenlegi helyzetét és számukra egyszerűbbé válik egy újabb megrendelés leadása, hiszen nem kell ismét megadni adataikat.
A már korábban regisztrált Vásárló a „Bejelentkezés” ikonra kattintva, a szükséges adatok megadásával (felhasználónév, jelszó) léphet tovább.
A következő ablakban kerülnek megadásra a Vásárló személyes adatai (vezetéknév, keresztnév, cégnév, cím, e-mail cím, telefonszám).
Az adatok megadását követően a Vásárló kiválasztja a fizetési módot.
Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek a vonatkozó négyzet jelölésével.
Ezután – amennyiben mindent rendben talál a Vásárló – a megrendelés elküldésre kerül a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával.
A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vásárló által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerint.
A Vásárló a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.
A megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezése egy automatikus válaszüzenet formájában visszaigazolásra kerül, ha szükséges a Szolgáltató képviselője felveszi a kapcsolatot telefonon, vagy elektronikus üzenet formájában a Vásárlóval.
A felek közötti szerződés minden esetben akkor jön létre, amikor a Szolgáltató kinyilvánítja, hogy elfogadja a Vásárló megrendelését.
Ha a Vásárló megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vásárló ajánlatát) adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Szolgáltató között.
A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja a megrendelést, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza.
Az előfizetési díj megfizetését követően, a Vásárló a www.kvantosatti.hu weboldalon valalmint az esetlegesen ide kapcsolódó Facebook zárt csoporton keresztül éri el a Klub felületét, amelynek tagjává válik.
Vásárló a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció/vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Vásárló számára a megrendelés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.
A Vásárló a jelszavát köteles titokban tartani, azt kizárólag személyesen jogosult használni, azt tilos harmadik személynek átadni, vagy hozzáférhetővé tenni.
A szolgáltatás keretében elérhető videókon, előadásokon a Vásárló az alábbiak szerinti korlátozott időre szóló felhasználási jogot szerez:
A Vásárló kizárólag saját maga jogosult megtekinteni a rögzített vagy élő előadásokat és a Szolgáltató, vagy partnere által készített egyéb tartalmakat, azzal, hogy a hozzáférési jogot és az előadások, dokumentumok tartalmát Vásárló másnak tovább nem értékesítheti, nem teheti közzé más internetes oldalon és nem sokszorosíthatja üzleti vagy egyéb célból sem a Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulása hiányában. A jelen bekezdésben rögzített rendelkezések megsértése esetén Vásárló köteles Szolgáltató részére 500.000 Ft összeget kártérítés jogcímen megfizetni.
A tagságra vonatkozó előfizetés legrövidebb időtartama 1 hónap. Ez alól kivétel lehet, amennyiben promóció jellegel egy rövidebb próba periódus kerül meghirdetésre. Azonban annak leteltekor automatikusan elindul a havi előfizetés.
A Vásárló a fix kurzusok (a fiókba belépve: Kurzusok) tartalmaihoz, a tagsági rendszertől eltérően, örökös hozzáférést kap, vagyis a fiókhoz és azon belül a megvásárolt fix kurzus tartalmaihoz időkorlát nélkül hozzáfér.
Amennyiben a kurzusokhoz illetve tagsághoz kapcsolódó fiók mögötti platform, vagy informatikai háttér a valamely okból a jövőben megszűnne, úgy Szolgáltató köteles a Vásárlót emailben értesítenie és az ide vonatkozó tananyagot más úton elérhetővé tennie, vagy 180 napon keresztül letölthetővé tennie Vásárló számára. Ez alól Szolgáltató abban az esetben mentesül, amennyiben valamely oknál fogva ellehetetlenül ezen kötelezettségének ellátára, vagy a szóban forgó tananyag megsemmisül és ezáltal nem lehetséges a pótlása.
Határozott időtartamú szerződés esetén a felek vállalják, hogy az Vásárlói szerződésben meghatározott időtartamon belül az igényelt szolgáltatásra vonatkozó Vásárlói szerződést rendes felmondással nem szüntetik meg. Jogszerű felmondás hiányában minden előfizetés, az aktuális előfizetési időszak utolsó napján, automatikusan meghosszabbodik, a korábbi előfizetési időszaknak megfelelő hosszúsággal. Felek az adott előfizetési időszak utolsó napjáig jogosultak az előfizetési szerződést felmondani. Ebben az esetben az előfizetés nem hosszabbodik meg, az az adott időszak utolsó napján megszűnik.
Ügyfélszolgálat:
A Szolgáltató hétköznap 10-18 óra között elektronikus levélben válaszol a Vásárlók képzésekkel kapcsolatos kérdéseire, a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített elérhetőségein.
Eladási ár:
Az internetes áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint és Általános Forgalmi Adó alól mentesek, tekintve, hogy a Szolgáltató alanyi ÁFA mentes besorolású.
A Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát.
A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően a megrendelés fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg a weboldalon. Hibás áron történő rendelés esetén is érkezhet a megrendelésről automatikus visszaigazolás a Vásárló elektronikus levelezési címére, ez azonban nem tekinthető a megrendelés elfogadásának. Ilyen esetben a Szolgáltató a rendelt termék feladása, vagy az ahhoz való hozzáférés biztosítása előtt telefonon (vagy e-mail-ben) megkeresi a Vásárlót egyeztetés céljából. Az ilyen megrendeléseket a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékek, kurzusok árait pontosan tüntesse fel weboldalán. Amennyiben minden gondossága ellenére hibás ár került a webáruházban feltüntetésre, a Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a terméket a hibás áron értékesítse, vagy a kurzust elérhetővé tegye.
Előfizetési díj (más néven: tagsági díj vagy klubtagsági díj)
Az Önismeret-fejlesztő Klub Tagsághoz való csatlakozásért a Vásárló díj fizetésére köteles. Az előfizetési díj a weboldalon kerül feltüntetésre. A weboldalon feltüntetett előfizetési díjak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint és nem tartalmaznak Általános Forgalmi Adót. A tagsági díj fizetője kizárólag magánszemély lehet. Nem lehet a tagsági díj fizetője: jogi személy, egyéni vállalkozó vagy gazdasági társaság.
A Szolgáltató fenntartja a weboldalon feltüntetett díjak változtatásának jogát. Az árváltozás a weboldalon való megjelenéssel lép hatályba. A Szolgáltató garantálja, hogy a Felek közötti ajánlati kötöttség és annak Szolgáltató részéről történő elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás a már megrendelt szolgáltatás vételárát nem befolyásolja.
A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően tehát a megrendelés fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves díj jelenik meg a weboldalon. Ilyen esetben a Szolgáltató a rendelt szolgáltatás biztosítása előtt elektronikus üzenetben megkeresi a Vásárlót egyeztetés céljából. Az ilyen megrendeléseket a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az előfizetési díjakat pontosan tüntesse fel weboldalán. Amennyiben minden gondossága ellenére hibás ár került a weboldalon feltüntetésre, a Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a szolgáltatást a hibás áron biztosítsa.
A Vásárló elfogadja, hogy az előfizetési díj összegéről kiállított számlát kizárólag elektronikus úton kapja meg az általa megadott e-mail címre. A Vásárlónak gondoskodnia kell arról, hogy az elektronikus úton történő számla kézbesíthető legyen és a technikai beállítások (pl. tűzfalak) ezt ne akadályozzák. E-mail cím változása esetén a Vásárló köteles a Szolgáltatót elektronikus levélben értesíteni.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
A vásárlás során a Vásárlónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására, vagy törlésére.
Ha a megrendelés elküldését követően szeretné a Vásárló módosítani a megadott adatokat, ezt a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségein tudja jelezni a Szolgáltató irányába.
A Vásárló a megrendelés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vásárló hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkező károkért nem vonható felelősségre.
A megrendelés során pontatlanul megadott elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét. Ilyen esetekben a Szolgáltató megpróbál egyéb módon kapcsolatba lépni a Vásárlóval.
Fizetési feltételek:
A Szolgáltató által üzemeltetett webáruházban fizetni előre utalással (amennyiben ez választható az adott termék vagy szolgáltatás esetében) és bankkártyával a Stripe rendszerén keresztül lehet.
Előre utalással történő fizetés: a Vásárló ez esetben a Szolgáltató bankszámlájára utalja a megvásárolni kívánt termék ellenértékét. Az összeg Szolgáltató bankszámlájára történő megérkezését követően Szolgáltató intézkedik a termékhez hozzáférés biztosításáról, vagy a termék feladásáról. Az utaláshoz szükséges adatokat, információkat a Szolgáltató által küldött díjbekérő tartalmazza.
Bankkártyás fizetés (Stripe): A vételár kiegyenlítése érvényes bankkártyával történhet a Stripe rendszerének igénybevételével. A megrendelés elküldése után a rendszer továbblép az Stripey fizetési oldalára. A rendszer továbblépését követően a fizetésre a Stripe Általános Szerződés Feltételeinek rendelkezései vonatkoznak. A fizetés a Stripe honlapján feltüntetett bankkártyatípusokkal történhet, az Stripe online kártyaelfogadó terminálján (VPOS) keresztül. Itt a fizetéshez meg kell adni a bankkártyán szereplő nevet, a kártya számát, lejárati dátumát és érvényesítési kódját (CVC2 vagy CVV2). A Vásárló a bankkártya adatainak megadását követően a „Fizet” vagy azonos célzatú gombra kattintva indítja el a tranzakciót. A sikeres fizetésről a Szolgáltató elektronikus üzenetben küld visszaigazolást.
Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által a www.kvantosatti.hu oldal felhasználói adatbázisában tárolt személyes adatai átadásra kerülnek a Stripe., mint adatfeldolgozó részére. A Szolgáltató által továbbított adatok köre az alábbi: név, számlázási cím, e-mail cím, telefonszám. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Stripe Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://stripe.com/en-hu/privacy
Vásárló (Előfizető) jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató – az előfizetés időszakához igazodva – előfizetési időszakonként ismétlődve alkalmazza az előfizetési díj bankkártyáról történő lehívását a Stripe rendszerének igénybevételével.
Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a Stripe által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.
Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen dokumentum elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban (www.kvantosatti.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Szolgáltató által kezdeményezve történjenek.
Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Szolgáltató, sem a Stripe nem fér hozzá.
A Szolgáltató által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Szolgáltató felel, a Szolgáltató fizetési szolgáltatójával (Stripe) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.
Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.
Szolgáltató jogszabályi kötelezettségének eleget téve felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele (termék, kurzus megrendelése) a Szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.
A megrendelés teljesítésére kizárólag a vételár megfizetését követően kerül sor.
A Vásárló elfogadja, hogy a termék, kurzus ellenértékéről kiállított számlát kizárólag elektronikus úton kapja meg az általa megadott elektronikus levelezési címre. A Vásárlónak gondoskodnia kell arról, hogy az elektronikus úton történő számla kézbesíthető legyen és a technikai beállítások (pl. tűzfalak) ezt ne akadályozzák. Elektronikus levelezési cím változása esetén a Vásárló köteles a Szolgáltatót elektronikus levélben értesíteni.
Szállítási feltételek:
Jelenleg nincs olyan termék a webshopban, amely szállítást igényelne, vagy annak szállítását Szogláltató biztosítaná a Vásárló számára.
A személyes előadások, rendezvények lemondási feltételei:
A Vásárló személyes előadások, rendezvények részvételi díjának megfizetésével, illetőleg a foglaló díj megfizetésével (amennyiben foglaló díj fizetésére van lehetőség) Vásárlása véglegesnek tekintendő, lemondásra nincs lehetőség, kivéve, amennyiben Szolgáltató erről másképp nem rendelkezik.
Amennyiben a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Vásárlók számára nem hasznos egy adott Vásárló jelenléte – annak viselkedése, megnyilvánulásai miatt – az előadáson (egyéb rendezvényen), úgy lehetősége van őt távozásra kérni. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a részvételi díj összegét.
Amennyiben a Vásárló a rendezvényen nem jelenik meg, az alkalom számára megtartottnak minősül, a befizetett pénzösszeg nem használható fel másra, és nem jár vissza, a teljes részvételi díjat köteles megfizetni Szolgáltató részére.
Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár a szolgáltatás egészével, akár a rendezvény egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, a rendezvény az ő hibájából nem kezdhető meg, vagy elmarad, akkor köteles az elmaradást pótolni és egy új időpontban megtartani az elmaradt eseményt.
Teljesítési idő, a szolgáltatási igénybevétele:
A teljesítés időpontja a képzés megtartásának időpontja, a termék átadása, vagy az ahhoz való hozzáférés biztosítása.
A Vásárló a szolgáltatás igénybevételére az előfizetési díj igazolt megfizetését követően (sikeres aktiválás) jogosult. A szolgáltatás igénybevételre való jogosultság megszerzésekor a Szolgáltató e-mailben értesíti az Előfizetőt. Az előfizetés automatikusan megújul. Előfizető jogosult az előfizetési szerződés megszüntetésére, a jelen Általános Szerződési Feltételek 7. pontjában írt rendelkezéseknek megfelelően, a Szolgáltatóhoz címzett, írásbeli, egyoldalú jognyilatkozat megtételével, legkésőbb az előfizetési időszak utolsó napján. A szerződés megszüntetésére az előfizetési idő leteltét követően van lehetőség.
Vásárló tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, legjobb tudása és tapasztalata alapján, a Vásárló érdekeit szem előtt tartva nyújtja, eredmény megvalósítására – a kurzuson, rendezvényen elhangzott információk alapján – nem vállal kötelezettséget.
Vásárló tudomásul veszi, hogy tilos az elhangzottakat hang- vagy kép rögzítésére alkalmas eszközzel – a Szolgáltató előzetes hozzájárulása nélkül – rögzíteni. A Vásárlók a rendezvényeken kizárólag a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával jogosultak felvételeket készíteni.
Vásárló tudomásul veszi azt is, hogy a rendezvények során, vagy azt követően a Szolgáltató által esetlegesen átadott dokumentumokat, információkat (beleértve az online kurzusok során elhangzottakat is) nem jogosult harmadik személyek számára átadni, továbbítani, sokszorosítani és forgalomba hozni. A rendezvényen és az online kurzusokon elhangzottak, Szolgáltató (vagy partnere) kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, bármilyen felhasználás kizárólag a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges.
A jelen bekezdésben rögzített rendelkezések megsértése esetén Vásárló köteles Szolgáltató részére 500.000 Ft összeget kártérítés jogcímen megfizetni.
Adatkezelési Tájékoztatás:
A Szolgáltató kizárólag a hatályos jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, az adatkezelési és adatvédelmi rendelkezések előírásait szigorúan betartva végzi a személyes adatok kezelését, figyelembe véve a jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság, a célhoz kötöttség, adattakarékosság, pontosság, korlátozott tárolhatóság alapelveit.
A Szolgáltató megtesz minden olyan technikai és szervezési intézkedést, hogy a Vásárlók személyes adatait biztonságos, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendelete által előírt módon kezelje.
A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató szintén a Szolgáltató weboldalán és székhelyén érhető el.
Elállási jog:
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződések esetében a Vásárlót a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 naptári napon belül. A Vásárló ezen jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat megtétele, vagy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 2. számú mellékletében (és az alábbiakban) található elállási/felmondási nyilatkozatminta útján gyakorolhatja:
Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett: Vraskó Attila E.V.
Cím: 1038 Budapest, Pusztakúti út 10/A., 2.em.1.
Alulírott/ak …………………………. kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
A nyilatkozatot a Vásárló elküldheti a Szolgáltatónak e-mailen ([email protected]), vagy székhelyére címzett postai levél (Vraskó Attila E.V.1038 Budapest, Pusztakúti út 10/A., 2.em.1.) formájában. A fent írt határidő teljesítettnek minősül, ha a Vásárló elállási szándékát legkésőbb a termék átvételétől számított 14. napon közli. Az ezzel kapcsolatos bizonyítási teher a Vásárlót terheli. Amennyiben a Vásárló ilyen módon eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon vagy banki átutalással téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli.
A fenti elállási jog nem illeti meg a Vásárlót a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés (a szolgáltatás egészének teljesítését követően), valamint a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az itt írt elállási jogot.
Vásárló tudomással bír arról, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kifejezetten beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatások vételárának (előfizetési díjának) megfizetését követően biztosítsa a termékhez, szolgáltatáshoz való hozzáférést a Vásárló weboldalon kialakított fiókjában. A hozzáféréssel a Vásárló elveszíti a jelen pontban részletezett elállási jogát, melyet Vásárló jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával tudomásul vesz.
A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására kizárólag a fent írt információk elküldését megelőzően van mód.
Szavatosság és jótállás:
A Szolgáltató az általa forgalmazott termékekre a termék hibája esetén a jogszabályokban rögzített szavatosságot vállal. Amennyiben a Vásárló hibát észlel a szolgáltatás nyújtása során, úgy köteles azt mihamarabb Szolgáltató felé jelezni. Amennyiben visszamenőleg a szolgáltatási időn túl teszi ezt, úgy Vásárló kötelezettsége igazolni azt, hogy a hiba a teljesítési időtartam során is fennállt.
Szavatossági igény bejelentésének módja:
Amennyiben a Szolgáltató által forgalmazott termékkel kapcsolatban a Vásárló szavatossági jogát kívánja érvényesíteni, azt a szerződéskötés tényét igazoló bizonylat (számla) (vagy annak másolata) bemutatásával tudja megtenni.
A Vásárló bejelentheti szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött postai úton küldött levélben (Vraskó Attila E.V., 1038 Budapest, Pusztakúti út 10/A, 2.em.1.), vagy elektronikus levélben ([email protected]).
A levélnek tartalmaznia kell:
- a Vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Amennyiben a Szolgáltató a Vásárló igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb 3 munkanapon belül köteles értesíteni a Vásárlót.
A Szolgáltató törekszik rá, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.
A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés:
Amennyiben a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban nem elégedett, és panasszal szeretne élni a Szolgáltató felé, azt írásban, postai úton (Vraskó Attila E.V., 1038 Budapest, Pusztakúti út 10/A, 2.em.1.), vagy elektronikus levél formájában ([email protected]) teheti meg.
A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál.
A panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a Vásárló neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a Szolgáltató nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- a panasz egyedi azonosítószáma.
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely Hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes Hatóság, illetve a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a Békéltető Testületi eljárást.
Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem:
A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vásárlókat (amennyiben a Vásárló Fogyasztónak minősül), hogy amennyiben a Vásárló nem ért egyet a Szolgáltató válaszával, melyet panaszára adott, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Békéltető Testületi eljárás kezdeményezéséhez a Vásárló lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat a Vásárló.
A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület:
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: [email protected]
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: [email protected]; [email protected]
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: [email protected]; [email protected]
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: [email protected]
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: [email protected]
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: [email protected]
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: [email protected]
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: [email protected]
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: [email protected]
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: [email protected]
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: [email protected]
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: [email protected]
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: [email protected]
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: [email protected]
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: [email protected]
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: [email protected]
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: [email protected]
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: [email protected]
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: [email protected]
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: [email protected]
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: [email protected]
A Békéltető Testület olyan független testület, mely a megyei kereskedelmi és iparkamarák, illetve a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működik. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a Vásárló és a Szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.
A Békéltető Testülethez fordulás feltétele, hogy a Vásárló megkísérelje a vitát közvetlenül a Szolgáltatóval rendezni. A Békéltető Testület eljárása ingyenes, a Vásárlónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a Testület a Vásárló hátrányára dönt.
A Békéltető Testület eljárása a Vásárló kérelmére indul. A kérelmet a Békéltető Testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
- a Vásárló nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- a Szolgáltató nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- az illetékes Békéltető Testület helyett kérelmezett Testület megjelölését,
- a Vásárló álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- a Vásárló nyilatkozatát arról, hogy a Vásárló a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,
- a Vásárló nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más Békéltető Testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
- a Testület döntésére irányuló indítványt,
- a Vásárló aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Vásárló bizonyítékként hivatkozik, így különösen a Szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Vásárló rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a Vásárló meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz. A panasz elbírálását követően a Hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Vegyes és záró rendelkezések:
A Vásárló weboldalról történő megrendelése feltételezi, hogy a Vásárló az elektronikus kereskedelemre vonatkozó technikai valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezik. Ezen ismeretek hiányából, valamint az elektronikus termékek hibájából, az informatikai, távközlési szolgáltatóknak (például az internetszolgáltató) felróható hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az Általános Szerződési Feltételek többi rendelkezésének érvényességét.
Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.
Vonatkozó jogszabályok:
A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
- 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. március 17. napján lépnek hatályba, az ezt követően létrejött szerződések tekintetében alkalmazandók.